الثلاثاء، 19 أكتوبر 2010

היום יומולדת

היום יומולדת

האוטובןס עוצר , הנהג מחייך לך , החלונות מבהיקים , והכסף קטן. במושבי היחיד מצד שמאל , האחרון ריק , כמו שמור לך , זה שאת הכי אוהבת , עם הזכוכית מאוחר . האוטובוס נוסע , הרמזורים מורקים לו , והצעיר שאוכל גרעינים אוסף את הקליפות בשקית.

הכרטיסן הקשיש לא רוצה כרטיס היום , רק נוגע הקצה הכובע ומאחל בקול נעים , שיהיה יום יפה .

ובאמת יהיה יום יפה . כי היום יומולדת . את חכמה , נאה , והחיים לפנייך . עוד ארבע תחנות , תמשיכי בכבל , והנהג יעצור, במיוחד בשבילך .

את תרדי מהאוטובוס , אף אחד לא ידחק בך , והדלת תיסגר רק שתהיי רחוקה . והאוטובוס יסע , בהאנשים ישמחו בך , והצעיר שאכל גרעינים בידו ינופף לך עד שייעלם , בלי תירוץ או סיבה.

מי צריך סיבה , היום יומולדת , וביומולדת קורים דברים נחמדים .
והגור , שרץ אליך עכשיו , יכשכש בזנבו כשתגיעי בו , אפילו בלבים
מבחינים במועדים חגיגיים.

בדירה שלבם אנשים יחכו בחושך , מאחורי רהיטים יפיפיים שבחרת
בעצמך . כשתפתחי את הדלת , הם יקפצו ויפתיעו . בדיוק כמו שצריך באירועים מפתיעים .

הם יהיו שם כולם , האנשים שאהבת, הכי הכי יקרים , והכי חשובים.
והב יביאו מתנות , שקנו או המציאו . מתנות עם מעוף , וגם דברים שימושיים .

המצחיקים יבדרו , החכמים יעשירו , אפילו המלנכוליים יחייכו חיוך אמיתי . האוכל יהיה מדהים , אחר כך יגישו תותים , ויקנחו במילק-שייקוניל , מהמקום הכי טעים בעיר .
ישימו דיסק של קית גארת , וכולם יאזינו , ישימו תקליט של סאטי , ואף אחד לא ירגיש עצוב . ואלו שלבדם ירגישו ביחד הלילה , ואף אחד לא ישאל "כמה סוכר"? כי כולם כבר מכירים את כולם .

בסוף הם ילכו , ואלה שרצית ישקו לך , ואלה שלא – ילחצו את היד. ורק הוא יישאר , הגבר שאתו את חיה , יפה ומבין מתמיד .

אם תרצי תעשו אהבה , או שיעסה את גופך בשמן , שהנרחק בחנות , לפי מרשם מיוחד . אם רק צבקשי את נורות ההלוגן , ותשבו חבוקים בדממה , ממתינים לזריחה .

ובאותו ערב קסום , גם אמי אהיה שם , אשתה מילק שייק וניל , אחייך חיוך אמיתי , אטעם אוכל מדהים . ולפני שאלך , אם רציתי- אנשק לך , או שאולי רק סתם , אלחץ את היד .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق